bIKErIDER



Ni undrar såklart vad det är för ett psyko som sitter och skriver här klockan kvart i två på natten. Jo det är bara lilla jag. Jag sitter här med mitt te, lingonsmak? Hursomhelst blev mitt spagat försök misslyckat. Visst kom jag ner men sen knäckte det till och nu 24 h senare så undrar man om man någonsin ska kunna gå normalt igen. Imorgon ska jag dela ut reklam också. Snygging jobb detdär med att gå runt med en vagn som innehåller 40 kilos reklam men jag tar stolt på mig min hatt och går ut i morgonsolen. Imorgon då. Eller idag blir det ju..

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gorgeous, gorgeous, gorgeous. I love this picture. Her hair is amazing.xx

2009-05-05 @ 21:28:46
URL: http://millesimeetperles.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0